Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Με αυτοπεποίθηση ο Λαγός

Ο διεθνής μέσος τόνισε:

"Βλέπω και τη διάθεση του προπονητή να παίξω στη θέση που αγωνιζόμουν στον Ηρακλή και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Μου δίνει αυτοπεποίθηση. Μου έχει πει ο προπονητής ότι με προορίζει για αριστερό εξτρέμ και επιθετικό χαφ. Τη θέση μου την έχασα πέρυσι στην ΑΕΚ και έχασα και τη θέση στην Εθνική. Προσπαθώ να την ανακτήσω ξανά στην ΑΕΚ και χαίρομαι, διότι μου έχουν δείξει ότι με πιστεύουν πολύ. Αυτό φαίνεται από τις προθέσεις του προπονητή και της διοίκησης και μου δίνει αυτοπεποίθηση".

"Ο Φερέρ ίσως επέμεινε να με χρησιμοποιεί ως αριστερό μπακ, διότι δεν είχε τέτοιον παίκτη στο ρόστερ (σ.σ.: όταν ήταν απών ο Αρουαμπαρένα) και έπαιζα εγώ αναγκαστικά σε αυτή τη θέση. Τώρα πια το βλέπω λίγο δύσκολο να συμβεί ξανά. Αν βέβαια χρειαστεί σε κάποιο παιχνίδι να αγωνιστώ εκεί, θα αγωνιστώ".

'Ο κύριος Δώνης είναι πιο κοντά σε εμάς στην ηλικία. Κάτι αντίστοιχο είχα ζήσει και με τον κ. Κωφίδη. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν διαφορετική νοοτροπία και είναι πιο κοντά στους παίκτες σε σχέση με κάποιους που δεν έχουν παίξει ποδόσφαιρο".

"Το 4-3-3 απαιτεί πολύ γρήγορους ποδοσφαιριστές και στην ΑΕΚ τους έχουμε. Η ομάδα θα είναι πιο επιθετική, χωρίς να υστερούμε στην άμυνα. Αμυντικά, άλλωστε, ήμασταν πολύ καλοί και πέρυσι. Θεωρώ ότι η νέα ομάδα θα είναι πιο γρήγορη. Το βασικό της χαρακτηριστικό θα είναι η ταχύτητα".

"Οπως είχα πει και παλαιότερα, ήταν πολύ απογοητευτικό για μένα αυτό που έγινε πέρυσι. Με στενοχώρησε πολύ διότι ήταν άδικο και δεν έπρεπε να συμβεί κάτι τέτοιο. Υπάρχουν όμως πάντα άσχημα πράγματα που είναι πιθανό να συμβούν και πρέπει να κοιτάμε μπροστά. Πρέπει δηλαδή να σηκώσουμε το κεφάλι και να δουλέψουμε για να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν στη νέα σεζόν".

"Οι στόχοι μου έχουν να κάνουν με το στόχο της ομάδας: να πετύχουμε ό,τι καλύτερο γίνεται τη χρονιά που θα ξεκινήσει. Θέλω να δουλέψω σκληρά και με επιμονή για να φτάσω στην καλύτερη δυνατή αγωνιστική κατάσταση. Ο προπονητής μού είπε ότι μπορώ να αγωνιστώ και δεξιά στην επίθεση και πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω από όποια θέση κληθώ να παίξω. Η φυσική μου θέση, βέβαια, είναι στην κορυφή της επίθεσης, αλλά μπορώ να παίξω όπου μου πει ο προπονητής μου".

"Η θέση του δεξιού εξτρέμ είναι πιο κοντά στη φυσική μου θέση. Αυτό που πρέπει να κάνω, ωστόσο, είναι να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Αυτό με απασχολεί. Να δουλεύω σκληρά στην προπόνηση και να δίνω τα πάντα σε κάθε παιχνίδι που παίζω για την επίτευξη των στόχων μας".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα
Καταρχην συγχαρητηρια για την καταπληκτικη δουλεια που εχετε κανει στο blog σας.Θα θελαμε να σας ρωτησουμε αν θα σας ενδιεφερε να συνεργαστουμε.Το mail μας ειναι:mathempalitsa@gmail.com