Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Παπούτσι απ' τον τόπο σου!!

Στην ελληνική αγορά έχει ρίξει το βάρος ο Ντούσαν Μπάγεβιτς, ο οποίος ενόψει της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου θέλει παίκτες που μπορούν να προσφέρουν άμεσα, χωρίς να χρειάζονται χρόνο προσαρμογής.

Τα ονόματα των Μανιάτη, Σίμιτς συζητήθηκαν, ενώ υπάρχει και σενάριο για τον Μίρνες Σίσιτς. «Το καλύτερο για την καριέρα μου…», τόνισε πως θα κάνει ο Γιούργκεν Μάχο μιλώντας σε Αυστριακό τηλεοπτικό Μέσο.

Βλέπει Ελλάδα

Ο πολυαναμενόμενη συνάντηση του Ντούσαν Μπάγεβιτς με τον Γιώργο Κιντή πραγματοποιήθηκε με τον Σερβοέλληνα τεχνικό να ζητάει από τον πρόεδρο της ΑΕΚ την απόκτηση τριών παικτών ενδεκάδας. Δυο ακραίων μπακ και ενός ακραίου μέσου που θα βελτιώσουν άμεσα την εικόνα της ομάδας. Ο τεχνικός της «Ένωσης» γνωρίζοντας ότι το μπάτζετ για αυτές τις μεταγραφές δεν θα να είναι μεγάλο και συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι λύσεις εξ Αργεντινής για παράδειγμα δεν πρόκειται να αποδώσουν άμεσα έριξε το βάρος στην ελληνική αγορά.

«Χρειαζόμαστε παίκτες που ξέρουμε και θα μας βοηθήσουν άμεσα. Δεν είναι προτεραιότητα μας η αγορά της Αργεντινής, γιατί οι παίκτες που έρχονται από εκεί θέλουν μεγάλο χρόνο προσαρμογής. Αν βρούμε κάτι εξαιρετικό εκεί, να το δούμε, αλλά καλύτερα να πάρουμε παίκτες που θα προσαρμοστούν αμέσως», τόνισε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς στον Γιώργο Κιντή.

Πάμε τώρα να δούμε τα ονόματα αυτών των εγχώριων στόχων. Ψηλά στις προτιμήσεις του 60χρονου τεχνικού βρίσκεται ο Αλεξάνταρ Σίμιτς του ΟΦΗ. Ο 28χρονος μέσος προκάλεσε πολλά προβλήματα στον Χουανφράν στο παιχνίδι του Ηρακλείου και αρέσει πολύ. Βέβαια πρέπει να αγοραστεί από τον σύλλογο της Κρήτης. Ανάλογη είναι και η περίπτωση του Μίρνες Σίστς του Ολυμπιακού, ο οποίος μπορεί να μην υπολογίζεται από τους «ερυθρόλευκους», ωστόσο παραμένει άγνωστο αν στον Πειραιά θα ήθελαν να τον παραχωρήσουν στην ΑΕΚ. Τέλος υπάρχει και ο Γιάννης Μανιάτης του Πανιωνίου, ο οποίος μπορεί να είναι πανάκριβος, αλλά είναι παίκτης αξίας και με πολλές προοπτικές.

Μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και η υπόθεση του Γιώργου Αλεξόπουλου. Η Ομόνοια θέλει τον παίκτη, δίνει σε αυτόν καλά λεφτά, αλλά λόγω των παραπάνω εξελίξεων μάλλον θα πρέπει να περιμένει λίγες ακόμα μέρες.

Ακριβός ο Κόρομαν

Δύσκολη χαρακτηρίζουν για την ΑΕΚ την απόκτηση του Ονιεν Κόρομαν οι Σέρβοι. Η εφημερίδα «Dvenve Novine» ανέφερε χθες πως «οι απαιτήσεις του Ερυθρού Αστέρα ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ, ποσό που δεν μπορεί να διαθέσει η ΑΕΚ». Και μάλλον έχουν δίκιο οι Σέρβοι, μια και στην «Ένωση» δεν φέρονται διατεθειμένοι να δαπανήσουν ένα τέτοιο ποσό για ένα 30χρονο ποδοσφαιριστή.

Μάχο: «Το καλύτερο για την καριέρα μου»

Στην Βιέννη βρίσκεται ο Γιούργκεν Μάχο αυτές τις μέρες, έτσι ώστε να περάσει τις γιορτινές μέρες με πρόσωπα αγαπημένα. Βέβαια ο παραγκωνισμός του στην ΑΕΚ συνεχίζει να τον απασχολεί, κάτι που φάνηκε σε πρόσφατη του συνέντευξη στο μεγαλύτερο τηλεοπτικό δίκτυο της Αυστρίας, το «ORF». Ο τερματοφύλακας της «Ένωσης» αποκάλυψε ραντεβού που είχε την περασμένη εβδομάδα με τους Μπάγεβιτς και Μανωλά τονίζοντας πως δεν έχει λάβει καμία απόφαση αποχώρησης.

«Οπως ο καθένας αντιλαμβάνεται, η κατάσταση είναι δύσκολη για μένα. Με απασχολεί έντονα το γεγονός πως δεν παίζω. Είμαι όμως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και γνωρίζω πως αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Είναι απόφαση του προπονητή και εννοείται ότι τη σέβομαι. Αλλά είναι λογικό να με προβληματίζει το γεγονός ότι μέσα σε ελάχιστους μήνες βρέθηκα στον πάγκο ενώ ήμουν βασικός τόσο στην ΑΕΚ όσο και στο Euro με την εθνική Αυστρίας. Βέβαια κάθε φορά που μπαίνω στο γήπεδο για την προπόνηση, δίνω το 100%, όπως έκανα πάντα», δήλωσε αρχικά στους συμπατριώτες του ο Μάχο, ο οποίος συνέχισε: «Την προηγούμενη εβδομάδα είχα μία συνάντηση με τον προπονητή και τον τεχνικό διευθυντή και μιλήσαμε για την κατάστασή μου.

Ηταν μία ευχάριστη και εποικοδομητική συζήτηση. Μου είπαν τι σκέφτονται για μένα κι εγώ τους είπα τι σκέφτομαι αναφορικά με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί φέτος. Αυτοί από την πλευρά τους μου είπαν ότι είναι ικανοποιημένοι μαζί μου. Εγώ τους εξέφρασα την απογοήτευση και τον προβληματισμό μου για το γεγονός πως δεν παίζω και τους είπα ότι θα πρέπει να σκεφτώ την κατάσταση. Τους είπα ότι δεν είμαι ικανοποιημένος που δεν αγωνίζομαι και πως δεν αντιλαμβάνομαι πώς μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα άλλαξε έτσι ριζικά η κατάσταση».


Τι σκέφτεται όμως να πράξει; «Βασικά αυτή τη στιγμή εγώ θα πρέπει να σκεφτώ πολύ σοβαρά το μέλλον μου. Δεν είναι μία απλή απόφαση. Θα μιλήσω με την οικογένειά μου και τις επόμενες εβδομάδες θα αποφασίσω τι θα κάνω. Το βέβαιο είναι ότι δεν έχω λάβει καμία απόφαση αποχώρησης, όπως παρουσιάζεται στον αυστριακό Τύπο. Εξάλλου, ακόμα κι αν θελήσω εγώ να φύγω, θα πρέπει να συναινέσει και η ΑΕΚ, με την οποία έχω συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι. Θα έχω τον χρόνο μου για να σκεφτώ τι θα κάνω. Θέλω να είμαι σίγουρος για την απόφαση που θα πάρω και επίσης δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα στη σχέση μου με τους φιλάθλους της ΑΕΚ, οι οποίοι δεν ξεχνώ ότι με στήριξαν πέρυσι στις δύσκολες στιγμές. Να είναι βέβαιοι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ ότι δεν θα σταματήσω στιγμή να προσπαθώ και να τα δίνω όλα για την ομάδα, ώστε να τη βοηθήσω όποτε κληθώ να το κάνω. Σε όποια ομάδα έχει δείξει ενδιαφέρον για την απόκτησή μου, η απάντησή μου είναι η ίδια: πρώτα θα μιλήσω με την ΑΕΚ και μετά με οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο. Θεωρώ πως αυτή είναι η ενδεδειγμένη επαγγελματική συμπεριφορά. Αντιλαμβάνομαι ότι η ομάδα έχει τα πλάνα της, αλλά έχω κι εγώ τα δικά μου, και θα πρέπει να αποφασίσω κι εγώ ποιο είναι το καλύτερο για το μέλλον μου».

Από εκεί και πέρα αναφερόμενος σε ενδεχόμενο επαναπατρισμό του τόνισε πως δεν πρόκειται να συμβεί άμεσα κάτι τέτοιο «Η Σάλτσμπουργκ ρώτησε για μένα τον μάνατζέρ μου. Με εμένα δεν έχει μιλήσει κανείς. Τον ρώτησαν για την κατάστασή μου, για το συμβόλαιό μου, για τη διαθεσιμότητά μου να αγωνιστώ στην ομάδα και η απάντηση ήταν αρνητική. Δεν κατέθεσε επίσημη πρόταση, όπως γράφτηκε στον αυστριακό Τύπο. Η μοναδική απόφαση που έχω λάβει είναι πως, αν τελικά φύγω από την ΑΕΚ, θα συνεχίσω στο εξωτερικό. Πιστεύω ότι είμαι σε καλή ηλικία και σε καλή κατάσταση για να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό, μια και δεν θα ήθελα αυτή τη στιγμή να επιστρέψω στην Αυστρία».

Τέλος μιλώντας για την εθνική ομάδα της Αυστρίας τόνισε πως «Σε κανέναν ποδοσφαιριστή δεν αρέσει να μένει στον πάγκο, ειδικά σε έναν παίκτη που ήταν βασικός στην εθνική. Γνωρίζω πολύ καλά ότι αν συνεχίσω να μην παίζω στην ομάδα μου, δεν θα ξανακληθώ στην εθνική. Εχω μιλήσει με τον νέο ομοσπονδιακό τεχνικό, αλλά δεν έχει σημασία τι μου έχει πει. Είμαι αρκετά ώριμος για να καταλάβω ότι ένας παίκτης που δεν έχει θέση στον σύλλογό του, μοιραία δεν έχει θέση και στην εθνική».

O «Sokratis» στο NOVAΣΠΟΡ FM 94,6
Συνέντευξη στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 και τον Σωτήρη Ταμπάκο θα παραχωρήσει το ερχόμενο Σάββατο (14:00-16:00) ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος. Από το στούντιο του σταθμού ο διεθνής αμυντικός θα απαντήσει σε μηνύματα ακροατών και θα μιλήσει για την ΑΕΚ, την Τζένοα και τον Ντέμη Νικολαΐδη. Θα χαρίσει, μάλιστα, κι ένα εορταστικό δώρο με την υπογραφή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: