Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Ο Νάθαν Μπέρνς αποτελεί την 4η μετεγγραφή της ΑΕΚ για το καλοκαίρι

Την 4η μετεγγραφή της πραγματοποίησε την Τρίτη η ΑΕΚ. Οι «κιτρινόμαυροι» ανακοίνωσαν την απόκτηση του 20χρονου Νάθαν Μπερνς από την Αδελαΐδα Γιουνάιτεντ. Ο Αυστραλός μέσοεπιθετικός θεωρείται στην χώρα του ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχουν βγει ποτέ και για αυτό έχει το προσωνύμιο ο νέος Κιούελ. Μάλιστα για την απόκτησή του είχαν εκφράσει ενδιαφέρον ομάδες όπως η Αστον Βίλα και η Γουίγκαν, χωρίς ωστόσο να υπάρχει θετική κατάληξη για τον παίκτη, ο οποίος ήρθε στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο κάτω από άκρα μυστικότητα.

Την Τρίτη το μεσημέρι, ανακοινώθηκε η απόκτησή του από την ΑΕΚ: «H ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Αυστραλού μεσοεπιθετικού Nathan Burns. Ο 20χρονος (7/5/1988) ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας τεσσάρων χρόνων». Μετά την ολοκλήρωση της μετεγγραφής, έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις στο επίσημο site των «κιτρινόμαυρων» λέγοντας: «Η ΑΕΚ αποτελεί για μένα μια μεγάλη ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ευρώπη. Ήθελα αυτή την ευκαιρία και είμαι τυχερός που με διάλεξε μια μεγάλη ομάδα σαν την ΑΕΚ που κάθε χρόνο κάνει πρωταθλητισμό, παίζει καλό ποδόσφαιρο και προσφέρει θέαμα, άλλωστε και οι πρώτες μου εντυπώσεις από το σύλλογο είναι εξαιρετικές καθώς πρόκειται για μια πολύ οργανωμένη ομάδα».

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει η αναφορά του στον Ριβάλντο: «Από τους ποδοσφαιριστές γνωρίζω τον παγκοσμίου φήμης και κλάσης Rivaldo και είναι μεγάλη τιμή και πρόκληση για μένα ότι θα είμαι συμπαίκτης με έναν τόσο μεγάλο ποδοσφαιριστή. Γνώρισα και τον προπονητή μου, ο οποίος από ότι με ενημέρωσαν πιστεύει πολύ στα νέα παιδιά και τα βοηθάει δουλεύοντας μαζί τους. Αισθάνομαι ότι είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στην καριέρα μου».


WHO IS WHO
Όνομα: Νάθαν
Επώνυμο: Μπερνς
Τόπος Γέννησης: Μπλάινεϊ
Θέση: Επιθετικός
Ύψος: 1.75
Βάρος: 71
Συμμετοχές: 54 (Αδελαΐδα Γιουνάιτεντ)
Γκολ: 11

Παράλληλα, την Τετάρτη κυκλοφορεί το AEK EMPIRE το οποίο φιλοξενεί συνέντευξη του Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς. Ο Σουηδός αμυντικός μίλησε αρχικά για το τι περιμένει από την Ένωση: «Πάθος για ποδόσφαιρο. Ξέρω ότι στην Ελλάδα ο κόσμος ζει για το ποδόσφαιρο, το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και για μένα όλο αυτό είναι ένας καινούριος κόσμος. Νιώθω ότι έρχομαι σε έναν πιο ανοικτό κόσμο σε σχέση με την Ολλανδία, την Ελβετία ή τη Σουηδία όπου όλα είναι μέσα σε κανόνες και σε στερεότυπα. Θέλω να κερδίσω τίτλους, θέλω να γίνω πρωταθλητής με την ΑΕΚ και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να τα καταφέρω».

Όσον αφορά την αλλαγή στην καριέρα του και το αν θα τον επηρεάσει, τόνισε: «Όχι. Σίγουρα θα αλλάξουν αρκετά πράγματα στη ζωή μου, αλλά η πίεση δεν με προβληματίζει. Μάλλον την αναζητώ. Είναι κάτι που μου αρέσει, διότι θέλω να κερδίσω τίτλους και μου αρέσουν οι προκλήσεις. Και στη Βασιλεία, άλλωστε, έπρεπε να κερδίζουμε όλα τα ματς και κάθε χρόνο να παίρνουμε το πρωτάθλημα, οπότε υπήρχε πίεση. Η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα, με καλούς ποδοσφαιριστές και πιστεύω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για την καριέρα μου. Είναι ένα σκαλοπάτι πάνω στην καριέρα μου. Είναι αυτό ακριβώς που ήθελα».

Μιλώντας για τον εαυτό του δήλωσε: «Ως άνθρωπος είμαι πολύ ήρεμος, ανοικτόμυαλος και με θετική στάση στα περισσότερα πράγματα. Τον περισσότερο καιρό είμαι χαρούμενος. Μέσα στο γήπεδο είμαι νικητής. Μου αρέσει να κερδίζω. Αυτό ήταν πάντα το πνεύμα μου. Σιχαίνομαι την ήττα. Αυτό μου δίνει ώθηση να συνεχίζω και κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος», ενώ σχετικά με το γεγονός ότι αλλάζει συχνά ομάδες ξεκαθάρισε: «Το βλέπω περισσότερο ως περιπέτεια. Είναι κάτι που σε κάνει πιο δυνατό. Ειδικά όταν έχεις οικογένεια και πρέπει να την προσέχεις. Η γυναίκα μου και τα παιδιά μου σημαίνουν τα πάντα για μένα και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που ήρθα στην ΑΕΚ. Ήταν μια πολύ καλή προοπτική για την οικογένειά μου».


Στο ίδιο τεύχος μίλησε και ο Αντώνης Ρίκκα. Για το αν νιώθει έτοιμος να αντεπεξέλθει στην πίεση που δημιουργεί ο πρωταθλητισμός σε μια ομάδα όπως η ΑΕΚ, ο πρώην άσος της Ξάνθης δήλωσε: «Με τα λόγια, μπορείς να το πεις. Το θέμα είναι οι πράξεις. Όλα θα φανούν μέσα στο γήπεδο. Εγώ σίγουρα πιστεύω ότι μπορώ, αλλά το θέμα είναι να το αποδείξω και μέσα στον αγωνιστικό χώρο», ενώ για το αν η τίτλων ήταν το μεγαλύτερο κίνητρο για να ενταχθεί στην ΑΕΚ, δεν δίστασε να απαντήσει: «Ναι είναι σίγουρο αυτό. Είναι πολύ σημαντικό να κερδίζεις τίτλους, να κατακτήσω με την ΑΕΚ το ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο κίνητρο και σίγουρα θα είναι ότι καλύτερο και για μένα, αλλά και για την ομάδα. Αν και θεωρώ πως η ΑΕΚ ήταν πρωταθλήτρια τη χρονιά αυτή που πέρασε».

Τέλος αναφορικά με τους στόχους του εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου και τα μελλοντικά του όνειρα τόνισε: «Θέλω δουλεύοντας να πετύχω. Να παίξω στην ενδεκάδα της ΑΕΚ και να μαζεύω εμπειρίες παντού. Από εκεί και πέρα, θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου να κατακτήσει το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο και να κάνουμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Η αλήθεια είναι πως έχω πολλά όνειρα. Ένα από τα μεγαλύτερα, είναι το Champions League. Όχι να παίξω απλά, αλλά να το κερδίσω και να συμμετέχω σε ένα Μουντιάλ. Μπορεί να φαίνεται λίγο υπερβολικό, αλλά όταν παίζεις ποδόσφαιρο, πάντα πρέπει να θέτεις υψηλούς στόχους. Μπορεί να μην τους πετύχεις ποτέ, αλλά το σημαντικότερο είναι να έχεις όνειρα».

Από την Πορτογαλία υπάρχουν δημοσιεύματα που αναφέρουν πως η Μαρίτιμο ενδιαφέρεται για τον Γκουστάβο Μαντούκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: